ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

من و خدا دوتايي.....

1393/10/20 16:33
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هوا چقدر خوب و دو نفره ست ...

 

من هستم و خدا ...

 

و در جاده ی زندگی ، صورتم مهمان نسیمی که معطر شده از امید ...

 

به خودم میگم : هیچ چیز ارزش این رو نداره که دستم رو از دستان مهربون خدا بکشم بیرون و بگذارم تو دست غیر خدا ...

 

راستی اونکه دستان مهربان خدا رو  به غیر او فروخت غیر از افسوس چه چیزی رو بدست آورد ؟

 

 

 

 

سلام عزيز دل مامان...

دخمل شيطون من، واي اين روزا واقعا شيطون شدي، اينكه ميخواي هر كاريو تنها خودت انجام بدي و گاهي موفق نميشي و گريه ميكني واقعا....

 

هميشه درخواست پخش اهنگ از تلويزيونو داري و فقطم بايد شيرين شيرين حامد پهلان واست پخش بشه، هر چي ديگه بزاريم گريه ميكني ميگي نه نه نه آ آ آ و منظورت از آ همون آهنگه...

 

ديگه هر كلمه اي ميگيم تكرار ميكني

دفش (كفش)

مي مي (مريم)

عمه

شيري ( شيرين)

 

راستي تولد 16 دندونت، آخرين دندون نيش پايين سمت چپت مبارك نفس خانوم....

 

پسندها (1)

نظرات (0)