ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

جدایی عاشق و معشوق....

1394/3/7 12:52
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

قربونت بره مامان

الان تو هنو خوابی نازنینم. آخه صبح زود بیدار شدی کلی بغض کردی و گریه کردی .

مامان جونم دارم از شیر میگیرمت. چشام داره تار میبینه 

یه مادر وقتی بچش یه چیزیو میخاد به زمون و زمان میزنه تا واسش تهیه کنه عزیزم منو ببخش که تو رو از مکیدن شیره جانم محروم کردم. قربون اشکات برم قربون زبون شیرینت برم که التماسم میکنی و من نمتونم هیچ کاری بکنم. فدات بشه مامان منو ببخش که آرامشتو ازت گرفتم منو ببخش که فقط جواب اشکاتو با نگاه کردن تو چشات و قربون صدقه میرم درحالیکه دوای اون مرواریدات پیشه منه منو ببخش که وقتی به لباسم چنگ میزنی دستای نازنین و نرمت رو میکنم

خدایا چقدر این دوران سخته

خدایا به دیانام کمک کن فراموش کنه دیگه داره طاقتم تموم میشه

دوهفته اس هر شب میبریمت پارک و کلی بازی میکنی میخایم خسته بشی تا فراموش کنی ولی بازم وقتی میایم خونه بهونه میم رو  میگیری بهت گفتم اوخ شده باید برم دکتر عزیز دلم با اون زبون شیرینت هر شب منو محاکمه میکنی که چرا نمیری دکتر.

عزیزم خیلی قشنگ صحبت میکنی و دیگه کل کلمات رو که میگیم سریع تکرار میکنی و جمله های زیادی هم میگی.

تا عدد 6 مستقل میشمری و تا 10با همدیگه میشمریم.

شعر تاب تاب عباسیو قشنگ میخوندی و شعر یه توپ دارم قل قلیه با همدیگه میخونیم. عاشق ترانه یه روز آقا خرگوشه و عروسک قشنگ من هستی. برنامه های کودک که نی نی ها هسن رو دوس داری مث پنگول و خاله شادونه و عمو فیتیله 

ولی بیشتر عاشق ترانه های پنگولی و باهاشون خعلی زیبا و با ریتم همراهی میکنی.

شبها که میخای بخابی باید کلی از اتفاقات روز و کلی قصه واست بگم تا خابت ببره.

خیلی مودب و تمیزی تا یه آشغال رو فرش میبینی سریع برمیداری میدوی تو آشپزخونه و پرت میکنی تو سینک ظرفشوییی.

موقع غذا خوردنم که کلی دستمال مصرف میکنی تا انگشتات یه کم چرب میشه سریع میگی باباییی دس و دستاتو بالا میگیری و بابا جون تن واست دستمال میاره و دستاتو پاک میکنی.

بابا رو با اسامی بابا جونی و بابا سعید صدا میزنی و منو مامانی یا مامان جون.

رابطت با بچه ها عالیه تا یه کوچولو میبینی سریع میری طرفش بغلش میکنی و میگی نی نی عزیزم.

خدا رو شکر اصلا دست بزن نداری

واقعا از این موضوع خوشحالم . بعضی بچه ها رو که میبینم به نی نی های دیگه میزنن و در مقابل رفتار مهربون تو رو که میبینم بیشتر عاشقت میشم نازنینم.

با عروسکات وقتی بازی میکنی باهاشون حرف میزنی و غذا بهشون میدی واین رفتار عالیه.

راسی عاشق صدای قرآنی و البته آهنگم دوس داری . اما جالبه که درخواست گذاشتن الله اکبر هم میکنی. به صدای قرآن الله اکبر میگی.

امسال واست تولد گرفتم نازنینم خوش گذشت همه رو دعوت کرده بودیم همه نی نی ها اومده بودن خیلی خوشحال بودی. کلی اولش واسمون هنر نماییی کردی آخه واست ست پروانه خریده بودم خیلی دوس داشتی واقعا زیبا شده بودی مث فرشته ها.

کیک تولدت پرنسس بود صورتی و سفید. لباستم سفید بود ست پروانه هم صورتی. بادکنکات سفید و صورتی بودن . خیلی تولد  زیبایی بود.

انشالله هزار ساله باشی و شاد و خرم و با سعادت زندگی کنی.

مرحله از پوشک گرفتنت مونده عزیزم که البته باید بین از شیر گرفتن و پوشک فاصله باشه. ولی مطمعنم سخت تر از شیر گرفتن نیست . حداقل میدونم تو اون مرحله به هیچ کدوممون ضربه وارد نمیشه.

دختر گلم واست نذر کردم میم رو زودتر فراموش کنی واقعا سخته.

دوست دارم نفسم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)