ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

آرزوي ماماني واسه دختر نازش...

1393/6/4 12:50
163 بازدید
اشتراک گذاری

 

دياناي نازنينم....

 

 

 

آرزوي خورشيد کافي براي تو مي‌کنم که افکارت را روشن نگاه دارد بدون توجه

 

 به اينکه روز چقدر تيره است.
 
 
آرزوي باران کافي براي تو مي‌کنم که زيبايي بيشتري به روز آفتابيت بدهد .
 
آرزوي شادي کافي براي تو مي‌کنم که روحت را زنده و ابدي نگاه دارد .
 
آرزوي رنج کافي براي تو مي‌کنم که کوچکترين خوشي‌ها به بزرگترينها تبديل شوند .
 
آرزوي بدست آوردن کافي براي تو مي‌کنم که با هرچه مي‌خواهي راضي باشي .
 
آرزوي از دست دادن کافي براي تو مي‌کنم تا بخاطر هر آنچه داري شکرگزار باشي .
 
آرزوي سلام‌هاي کافي براي تو مي‌کنم که بتواني آخرين خداحافظي  راحتري داشته باشي ."
 
 
 
 
عكسهاي يك سالگيت...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
راستي جوونه زدن آخرين دندون پيشت( پايين سمت چپ) مبارك نفس خانوم ....
 
 
خيلي وقته منتظرشم. اين 11 دندونته...
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)