ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

روز دختر مبارك...

1393/6/6 15:52
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختر کــه بـاشــی...

هزار بــار هــم کــه بگـویــد :

دوستـــــــــــــــــــــت دارد !

باز هــم خواهــی پـرســـی :

دوستم داری ؟

و تـه دلـــــــــت همیشــه خواهــد لرزید !

 

دختــر کــه بـاشــی هــرچقــدرهــم کـه زیبا بـاشــی

نگران زیبـــاترهایــی میشــوی کـه شایــد عاشــقش شوند !

هــر وقت کــه صدایت میکند:

خوشــــ♥ـــــگلم خــدا را شکــر میکنــی کــه درچشمــان او زیبایــی !

دســـــــت خـودت نیست!

 

دختر کــه بـاشــی

همـــه ی دیوانگی هــای عالــم را بـــــــــلدی ...

 

 

 

دختر ميگن چشم وچراغ خونه ست        براي زندگي يه جور بهونه ست

 

دختر ميگن فرشته زمينه                    از بس كه خوب و پاك و نازنينه

 

دختر ميگن محبتش زياده                         خدا به ما اين گل و هديه داده

 

 

دختر نازنين ما، اميد زندگي مامان و بابا روزت مبارك.....

 

سلام بتو
دختر اردیبهشت
من باضافه ی تو ما می شویم
من غزلم تو شعر نابی هنوز
شاه بیت غزلم می شوی؟
پرستش نرگس چشمان تو
مرا به شرک می برد
کفر نمی شود اگر برای من خدا شوی؟

 

دختر اردیبهشت
الهه ی شرقی دین منی
دعا بکن برای من آشنا
من پدرت زاده ی شهریورم
روز تولدم اگر با تو نیست
قلب من و روح من و تو یکیست

 

دختر اردیبهشت
برای قصه های من سوژه ای
دختر شاه پریان می شوی؟
دلم برای دل تو می طپد
دل تو هم برای من می طپد؟

 

حس غریبی مرا می برد
به آخرین پله ی این آسمان
صید کن این مرغک دلخسته را
برای حس من قفس می شوی؟

 

دختر اردیبهشت
برای من بمان روز و شب
یقین بدان ماه و ستاره ی شبم می شوی…

 

 

 

 

كادوي بابايي واسه تو شلمنه پر ستاره و ماهه، چون خود بابايي عاشق آسمون پر ستاره ست...

 

 

 

 

كادوي ماماني هم بسته آموزش صد آفرينه، اميدوارم باهام همكاري كني دخمل شيطون و بلا...

 

 

 

 

 

راستي...

 

دختران دهه شصت

مثه حنا با مسووليت

مثه كزت صبور

مثه ممول مهربون

مثه جودي شاد و سرزنده

مثه سيندرلا خوشبخت باشيد

 

     روزتون مبارک

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ بهار
6 شهریور 93 16:32
روزت مبارک دختر قشنگم