ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

حرف دل بابايي

1393/3/14 11:15
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

Gifs Animés je taime 79

 

 

به چشمان تو می نویسم  حکایت بی انتهای عشق را

تا بدانی محبت و  عشق را  از چشمان تو آموختم

 

و با تو اغاز کردم  که تا ابد عاشقانه دوستت دارم

 

این جاده عشق همسفر می خواهد و من تو را به خاطر قلب بزرگ ومهربانت برگزیده ام

 

در این راه سخت تنهایم نگذار

 

 

 

 همسر عزيزم

 

با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق میگیرم و پیشانی بر خاک میگذارم و خداوند را شکر میکنم

که ما باهم پیمان عاشقی بستیم

و با تولد دخترمان  بهترین لحظات وارد کلبه ی خوشبختیمان شد،

تو الفبای عاشقانه زیستن را به من آموختی

پس آرزو میکنم در لحظه لحظه ی زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان ديانا، عاشقانه و صادقانه به

پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم.

 

اميدهاي زندگي من، عاشقانه دوستتان دارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی(برای دخترم زهرا)
14 خرداد 93 11:48
سلام انشاا همیشه موفق و سالم باشین