ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

تولد ماماني

1393/3/12 11:50
160 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان، خيلي وقته بهت سر نزدم.

از وقتي كه از مسافرت اومديم، بابايي مريض شد. تو هم واسه علاقه شديدت به بابات ازش گرفتي. دختر نازم چند روزيه بد مريض شدي. تب، سرفه و آب ريزش بيني.

 

ديدن تو در اين حالت منو رواني ميكنه. حالا بهتر شدي مامان جان. انشا... هميشه سالم و شاد باشي.

بگذريم.

 

جمعه 2 خرداد تولد ماماني بودش.

عروسك مامان،فرشته هایی که خداي بزرگ براي مامان فرستاده بهترین فرشته های روی زمین هستند و من خوشحال تر از همیشه که منو لایق دونسته سرنوشتم با اونا رقم بخوره.

 

 

بابايي ات که برای من یه فرشته ی واقعیه، فرشته هم برای توصیفش کمه، يه دختر ناز و ملوس که برام مثل نفس میمونه، خونواده ام که همیشه شکرگذار وجود نازنینشون هستم و اسم هاشون همیشه با عشق روی زبونم جاری میشه.

 

 

 دوست داشتنتون تا ابد بهترین کادو خودم به خودم به مناسبت تولد امسالم

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)