ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

روز پدر مبارك

1393/2/23 13:43
156 بازدید
اشتراک گذاری

 

باباي مهربونم

 

من نبودم و تو بودی

بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی

 

حالا من با بودنت زندگی میکنم

 

دوستت دارم بابا جونم

 

و 

از اينكه من، دختر بابايي هستم به خودم ميبالم

زيرا

 

دختر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت پدرته

 

دختر كه باشي ميدوني محكمترين پناهگاه  دنيا، آغوش گرم پدرته

 

دختر که باشی میدونی مردانه ترين دستی که میتونی توی دستات بگیری و بعدش دیگه از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته

 

دختر که باشی میدونی همه ی دنیات پدرته

دختر که باشی میدونی هرجای دنیا که باشی چه کنارت باشه و چه نباشه قوی ترین فرشته ی نگهبان زندگیت پدرته

 

دختر كه باشي

نفس بابايي

لوس بابايي

عزيز دردونه بابايي

 

حتي اگه بهت نگه،

دستت رو ميذاره رو چشماشو ميگه:

اين تويي كه به چشماي من سوي ديدن ميدي

 

خلاصه دختر ....

يك كلام....

 

نفس باباست

 

 

اس ام اس روز پدر و تولد حضرت علی (ع)

 

 

 

Fantasie linien

 

 

 

 

Liebe linien

 

Liebe linien

 

 

Liebe linien

 

 

 

عزيز مامان، بايد برم وسايل سفر فردا رو آماده كنم.

 

دختر گلم كامل راه افتادي، هفته آينده ميام با كلي مطلب كه باقي مونده.

 

ميبوسمت مامان جان

پسندها (1)

نظرات (0)