ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

دوچرخه ديانا

1392/12/6 19:05
418 بازدید
اشتراک گذاری

اولين روزي كه بابايي مي خواست دوچرخه اتو واست بياره من اجازه نميدادم ميگفتم زوده واسش، ولي بابايي آورد و تو رو سوارش كرد. خيلي ذوق كردي ماماني، برام جالب بود آخه تو زياد به اسباب بازيهات توجه نميكني، ولي بعد از اون روز هميشه با روروئك ميرفتي جلوش و داد ميزدي و ميخنديدي.

 اسمشو گذاشتيم گابي. هر وقت ميگيم گابي كوش؟ سريع ميري جلوش و دستاتو تكون ميدي و بعدشم از خوشحالي داد ميزني.

 اينم عكس روزاي اول totalgifs.com happynco gif gif 28.gif

 

 

حالا كه بزرگتر شدي خودت چهار دست وپا ميري كنار گابي و داد ميزني اونوقت ما سوارت ميكنيم ولي تو كه يه لحظه آروم نميشيني عزيزم و ازش مياي پايين.

فقط گفتم مي افتي مامان چرا ناراحت شدي عزيزم؟؟؟؟

مواظب باش نفس مامان

ديدي داري ميافتي ماماني

قربون دختر شيطونم برم. اومدم مامان جان نجاتت بدم

مياي پايين تا با پدال گابي بازي كني

بعدشم كه بلند ميشي و گابي رو هل ميدي و از اين كار هم من و هم خودت لذت ميبريم

 بعدم كه ميري سراغ روروئكت

فقط ميديدم بچه هاي ديگران بزرگ ميشن، هيچ حسی نداشتم، ولي الان که لحظه لحظه بزرگ شدن تو رو ميبينم با خودم میگم چه حس قشنگی رو تجربه کردن و از ته دل خدا رو شاکرم که تورو به ما داد تا ما هم  مادر و پدر شدن رو تجربه كنيم و لذت ببريم.smiley

 دوستت دارم ديانا، دختر گلم.totalgifs.com amor gif gif love6.gif

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شیرین خانم
7 اسفند 92 0:59
عزیزم خیلی ملوسی.خوردنی.ماشاءالله