ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

عشق ماماني...

1393/4/22 16:45
152 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چقدرخوبه که تاامروز ، رد دستهایت راهمـــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

جااحساس کردم :

 

 

روی فرش ، وقتی که چهاردست  وپا راه میرفتی ....

 

 

روی دیوار، وقتی که میخواستی وایستی...

 

 

روی کابینتای آشپزخونه ، وقتی که شیطنت و کنجکاویت گل میکرد.....

 

 

روی صورتم، وقتی برای نازی کردن وبعضی وقتا برای چنگ زدن (که یه نوع بازی میدونی) نقشه میکشیدی...

 

 

روی پاهایم وقتی خودتو لوس میکردی و آویزونم میشدی...

 

 

 روی هواوقتی که بای بای میکردی ....

 

 

روی زمین ، وقتی با اون انگشت های قشنگت کلاغ  پرمیکردی....

 

 

روی میز تلویزیون  وقتی برای دیدن برنامه های مورد علاقه خودت میخواستی بیشتر دقت داشته باشی ...

 

 

روی  ویترین پذیرایی وقتی که محکم (تق تق) با دستهای کوچیکت میکوبیدی روشیشه اش....

 

 

وروی تنم  وقتی در آغوش من هستی وآرام  می خوابی ....

 

 

 

می بینی عزیزم :

 

 

 

لحظه های من پرشده از حضور قشنگ دستان تو، 

 

دودست کوچک باده انگشت زیبا و معصوم که قراره باکمک من وبابايي سعيد دنیا را بسازیم ...

 

 

پس به زیباترین جای دنیا نگاه کن،

 

مطمئنم که هیچ کجا رو به جز دل من پیدا نخواهی کرد.

 

چون تورادرآن دارم،

 

آنجاکه حتی......

 

Stern linien

 

 

 

اين طرز دست زدنيه كه ميگفتم:

 

سه بار به هم ميزني...

 
 
 
 
 
 بعدم انگشتاي اشاره تو  مياري جلو يا بالا...

 

 
 
 
 
 
 
تو اين عكس قشنگتر پيداست...
 
 
 
 
 
 
 
rosebar
 
 
ديانا و موهاي ژل زده
 
چه ناز شدي مامان....
 
 
 
 
 
 
Andere linien
 
 
 
اينم بشكه آب ، اسباب بازي جديدته.... 
 
 
 
 
 
Liebe linien
 
 
اين روزا همش ميري جاهاي تنگ و باريك ميشيني... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Andere linien
 
عاشق لم دادن روي مبلي... 
 
 
 
 
 
 
rosebar
 
از پاره كردن كاغذ لذت ميبري....
 
 
 
 
 
bar3
 
 
اينم طرز جديد خوابيدنته...
 
 
 
 
 
 
 
 
Liebe linien
 
 
 
تست كردن مزه چايي براي اولين بار....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (2)

نظرات (0)