ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

کلینیک خدا

1393/3/29 13:21
111 بازدید
اشتراک گذاری

 

به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم ...niniweblog.com

خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.niniweblog.com

زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد.niniweblog.com

آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگ هایم را مسدود کرده بود ...

 و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.

به بخش ارتوپدی رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.

 

بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم ...niniweblog.com

 

فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.niniweblog.com

زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن می گوید نمی شنوم ...!niniweblog.com

 

خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد و من به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم :

هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشمniniweblog.com

قبل از رفتن به محل کار یک قاشق آرامش بخورم .niniweblog.com

هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.niniweblog.com

زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم .niniweblog.com

 

و زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.niniweblog.com

امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند:

رنگین کمانی به ازای هر طوفان،niniweblog.com

لبخندی به ازای هر اشک،niniweblog.com

دوستی فداکار به ازای هر مشکلniniweblog.com

نغمه ای شیرین به ازای هر آه،niniweblog.com

و اجابتی نزدیک برای هر دعا.niniweblog.com

 

جمله نهایی :  عیب کار اینجاستniniweblog.com
که من '' آنچه هستم '' را  با '' آنچه باید باشم '' اشتباه می کنم، خیال میکنم  آنچه
 

 باید باشم هستم، در حالیکه  آنچه هستم نباید  باشم .niniweblog.com


 

پسندها (1)

نظرات (0)