ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

هدیه روز دختر

1392/6/16 20:14
1,930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانها و ني ني هاي ناز نازيشون.

امروز 16 شهريوره روز دختره و من تصميم گرفتم با ثبت خاطرات نفسم تو ني ني وبلاگ يه هديه قشنگ و ماندني بهش تقديم كنم. البته امروز 4 ماهش تموم شده.

مي خواستم اسم دخترم ريشه فارسي داشته باشه ولي يه روز اسم ديانا رو تو كتاب انتخاب اسم ديدم خيلي از تلفظ و معني اش خوشم اومد . ريشه اش يونانيه به معني الهه ماه وجنگل و در فرهنگ اوستائي به معني نيكي بخش ،نيكوئي دهنده و پاك و منزه است. واقعا تو پاك و منزهي ماماني،  اينو وقتي دارم بهت شير ميدم از تو چشمات كه بهم لبخند ميزنه ميفهمم. دوستت دارم نفسم، عشقم... 

اين عكس گلم توي دومین هفته زندگيش كه روي ظرف هاي قند و قاووتش زديم ...

 

به این دنیا خوش آمدی هستی من امیدوارم بهت خوش بگذره. من و بابایی همه تلاشمونو میکنیم تا تو همیشه شاد باشی.

البته به امید خدای بزرگ و مهربون

اولین عکس دیانا تو بیمارستان. بعد از ٩ ماه سفر طولانی و خستگی زیاد، حسابی خواب میچسبه.

 

این دو تا نی نی دوقلو همزمان باتو به دنیا اومدند یه دختر و پسر  کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)