ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

پنج وارونه...

1393/7/11 17:11
713 بازدید
اشتراک گذاری

 

پنج وارونه چه معنا دارد ؟!
 


خواهر کوچکم از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت
روی دیوار و درختان دیدم
 
باز هم خندیدم

گفت دیروز خودم دیدم
مهران پسر همسایه
پنج وارونه به مینو میداد

آنقَدَر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم


بعدها وقتی غم
سقف کوتاه دلت را خم کرد
بی گمان می فهمی
-
پنج وارونه چه معنا دارد

 

 

دخترم جالب بودش. نوشتم تا تو هم وقتي بزرگ شدي بخندي....

 

 

اين روزا بازي با مكعب هوش رو دوست داري. البته هر شكل هندسي رو از جاي مخصوص خودش نمي اندازي ولي همين كه شكلها رو ميچرخوني تا تو مكعب بندازي خيلي عاليه...

 

 

 

 

 

اينم املت غذاي دلخواهته....

 

 

 

 

 

ديانا خانوم، دكتر كوچولوي ما...

 

پارسال زمستون كلي مريض شدي هر موقع ميرفتيم دكتر اجازه نميدادي آقاي دكتر معاينه ات كنه و گريه ميكردي. حالا با ماماني دكتر بازي ميكني كه اگه خدا نكرده اين روزا بازم سرما خوردي ديگه با اين وسايل آشنا باشي...

 

 

 

 

 

 

 

تماشاي بازيهاي اينچئون همراه بابايي خيلي لذتبخشه، مخصوصا وقتي مدال ميگيرند و تلويزيون آهنگ پخش ميكنه، تو هم مدام گل گل گل ميكني، وقتي ما شادي ميكنيم اين ني ني رو مياري بهمون ميدي ، بايد بغلش كنيم و اونم تكونش بديم، راستي بهش ميگي امي عيي...

 

 

 

 

 

 

 

 

يك شب ميون بچه ها...

 

 

 

 

 

 

 

 

راستي تولد اولين دندون نيشت مبارك عزيزم

 

اين   Clip Art Image   Clip Art Image  دندونته....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)