ديانا، دنياي مامان وبابا، ديانا، دنياي مامان وبابا، ، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

ديانا بامزه شيطون

بازي كن كودك نازم...

1393/7/6 10:15
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،

به جای آن که انگشت اشاره ام را به سوی او بگیرم ، در کنارش می نشستم ، انگشتهایم را در رنگ فرو می بردم و با او نقاشی می کردم .

 

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،

بیشتر از انکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه می کردم .

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،

از جدی بودن دست بر می داشتم و بازی را جدی می گرفتم .

با او در مزارع می دویدم و به ستارگان خیره می شدم.

کمتر سخت می گرفتم و بیشتر تاییدش می کردم .

 

بیشتر از آنکه عشق به قدرت را یادش بدهم، قدرت عشق را یادش می دادم.

بیشتر در آغوشش می گرفتم و کمتر او را به زور می کشیدم .

اول احترام به خودش را در او می ساختم، بعد خانه و کاشانه اش را.

 

به جای اینکه اصو ل راه رفتن را به او بیاموزم، اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم.

و به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر با او می بودم .

خوشحالم که هنوز فرصت دارم تا کودکم را بزرگ کنم . خدایا از تو در این راه کمک می خواهم .

 

 

 

 

 

 

يه اسباب بازي قديمي ولي مورد توجه ديانا خانومي،

وقتي سوارش ميشي صداي پكو پكو پكو در مياري

 

 

 

لوسي، حيوان دوست داشتنيت،

در اوج ناراحتي و گريه اگه يه لوسي ببيني خوشحال ميشي و ميخندي...

 

 

 

كيف ماماني،

 عاشق اين هستي وسايلشو بيرون بريزي، دوباره مامان بزاره سر جاش...

 

 

 

 

 

اين عكس هم واسه اين گرفتم كه وقتي بزرگ شدي بدوني چه موقع بازيهاي اينچئون 2014 بود؟؟؟
 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)